بهاری, جعفر, محمدی, سمیرا. (1402). تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), 229-246. doi: 10.22080/tmhr.2024.26943.1009
جعفر بهاری; سمیرا محمدی. "تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1, 1, 1402, 229-246. doi: 10.22080/tmhr.2024.26943.1009
بهاری, جعفر, محمدی, سمیرا. (1402). 'تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1(1), pp. 229-246. doi: 10.22080/tmhr.2024.26943.1009
بهاری, جعفر, محمدی, سمیرا. تحلیلی بر نقش بر ارزش ویژه برند هتل با تأکید بر رشد و شکوفایی در صنعت گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 1(1): 229-246. doi: 10.22080/tmhr.2024.26943.1009


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب