بنسبردی, علی, نظری ترشیزی, احمد, معین فرد, محمدرضا. (1402). تاثیر موقعیت عدم قطعیت برند بر ارزش ویژه برند تیم فوتبال پرسپولیس با کنترل نقش هویت تیمی هواداران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19(38), 233-254. doi: 10.22080/jsmb.2024.17583.3239
علی بنسبردی; احمد نظری ترشیزی; محمدرضا معین فرد. "تاثیر موقعیت عدم قطعیت برند بر ارزش ویژه برند تیم فوتبال پرسپولیس با کنترل نقش هویت تیمی هواداران". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19, 38, 1402, 233-254. doi: 10.22080/jsmb.2024.17583.3239
بنسبردی, علی, نظری ترشیزی, احمد, معین فرد, محمدرضا. (1402). 'تاثیر موقعیت عدم قطعیت برند بر ارزش ویژه برند تیم فوتبال پرسپولیس با کنترل نقش هویت تیمی هواداران', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 19(38), pp. 233-254. doi: 10.22080/jsmb.2024.17583.3239
بنسبردی, علی, نظری ترشیزی, احمد, معین فرد, محمدرضا. تاثیر موقعیت عدم قطعیت برند بر ارزش ویژه برند تیم فوتبال پرسپولیس با کنترل نقش هویت تیمی هواداران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1402; 19(38): 233-254. doi: 10.22080/jsmb.2024.17583.3239


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب