Ghafouri, Mohammad, Esmaeilee, Soheila. (1403). Translanguaging and Emotional Landscape in EFL Classrooms: A Loving Pedagogy Perspective. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 02(2), 110-127. doi: 10.22080/iselt.2025.28328.1082
Mohammad Ghafouri; Soheila Esmaeilee. "Translanguaging and Emotional Landscape in EFL Classrooms: A Loving Pedagogy Perspective". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 02, 2, 1403, 110-127. doi: 10.22080/iselt.2025.28328.1082
Ghafouri, Mohammad, Esmaeilee, Soheila. (1403). 'Translanguaging and Emotional Landscape in EFL Classrooms: A Loving Pedagogy Perspective', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 02(2), pp. 110-127. doi: 10.22080/iselt.2025.28328.1082
Ghafouri, Mohammad, Esmaeilee, Soheila. Translanguaging and Emotional Landscape in EFL Classrooms: A Loving Pedagogy Perspective. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1403; 02(2): 110-127. doi: 10.22080/iselt.2025.28328.1082


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب