تجری, مجتبی, عزیزی, مصطفی. (1404). نقش قدردانی دانش‌آموزان بر رضایت از تدریس معلمان: با تأکید بر نقش میانجی خودکارآمدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(3), -. doi: 10.22080/dc.2025.30219.1095
مجتبی تجری; مصطفی عزیزی. "نقش قدردانی دانش‌آموزان بر رضایت از تدریس معلمان: با تأکید بر نقش میانجی خودکارآمدی". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2, 3, 1404, -. doi: 10.22080/dc.2025.30219.1095
تجری, مجتبی, عزیزی, مصطفی. (1404). 'نقش قدردانی دانش‌آموزان بر رضایت از تدریس معلمان: با تأکید بر نقش میانجی خودکارآمدی', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(3), pp. -. doi: 10.22080/dc.2025.30219.1095
تجری, مجتبی, عزیزی, مصطفی. نقش قدردانی دانش‌آموزان بر رضایت از تدریس معلمان: با تأکید بر نقش میانجی خودکارآمدی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1404; 2(3): -. doi: 10.22080/dc.2025.30219.1095


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب