حسینی امیری, سید محمود, غلامی فرد, نصرت اله. (1393). بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(10), 87-105. doi: 10.22080/jtpd.2014.850
سید محمود حسینی امیری; نصرت اله غلامی فرد. "بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران)". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 10, 1393, 87-105. doi: 10.22080/jtpd.2014.850
حسینی امیری, سید محمود, غلامی فرد, نصرت اله. (1393). 'بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران)', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(10), pp. 87-105. doi: 10.22080/jtpd.2014.850
حسینی امیری, سید محمود, غلامی فرد, نصرت اله. بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 3(10): 87-105. doi: 10.22080/jtpd.2014.850


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب