1.

ارزیابی فرایند توسعه گردشگری روستاهای تاریخی- فرهنگی با استفاده از مدل چرخه حیات گردشگری مقصد

صفحه 11-32
داود مهدوی؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ حمداله سجاسی قیداری

2.

حفاظت از محیط زیست در برابر توسعه‌ی گردشگری ناپایدار (مطالعه‌ی موردی: منطقه‌ی دربند تهران)

صفحه 33-48
سید محمد شبیری

3.

بررسی تطبیقی کیفیت زندگی در شهرهای گردشگری و غیرگردشگری (مطالعه‌ی موردی: شاندیز و چناران)

صفحه 49-64
علیرضا خواجه شاهکوهی؛ فهیمه مینایی

4.

بررسی عوامل تأثیرگذار بنرهای تعاملی بر گردشگران

صفحه 65-86
داود فیض؛ فرشته راستی

5.

بررسی اثربخشی پیام‌های تبلیغاتی تجاری اسلامی بر قصد خرید محصولات گردشگری (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران)

صفحه 87-105
سید محمود حسینی امیری؛ نصرت اله غلامی فرد

6.

بررسی تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی بر میزان گرایش به ورود گردشگر (مورد مطالعه: شهر یاسوج)

صفحه 106-125

7.

بررسی اثر گردشگری در توسعه‌ی کارآفرینی

صفحه 126-146
شیرین اربابیان؛ زهرا زمانی؛ معصومه رحیمی

8.

ارایه‌ی الگویی فضایی جهت تعیین مسیرهای ویژه‌ی گردشگری شهری (نمونه: شهر شیراز)

صفحه 147-161
محمد حسین سرایی؛ رحیم حیدری چیانه؛ میثم صفرپور؛ یونس شاکری

9.

تحلیل جامعه‌شناختی سفرهای پایدار در صنعت گردشگری

صفحه 162-181
صادق صالحی؛ زهرا پازوکی نژاد

10.

بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری

صفحه 182-204
رضا همتی؛ داود زهرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب