همتی, رضا, زهرانی, داود. (1393). بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(10), 182-204.
رضا همتی; داود زهرانی. "بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری". پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3, 10, 1393, 182-204.
همتی, رضا, زهرانی, داود. (1393). 'بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری', پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 3(10), pp. 182-204.
همتی, رضا, زهرانی, داود. بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 1393; 3(10): 182-204.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب