1.

بررسی تاثیر تصویر مقصد و رضایت از مقصد بر نیت‌های بازدید گردشگران

صفحه 11-33
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ حسین بلوچی؛ حسین فارسی زاده

2.

بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعه‌ی موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان)

صفحه 34-51
علی کاظمی؛ محمد غفاری؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ امین تسلیمی

3.

بررسی روابط میان کیفیت، اعتماد، رضایت و وفاداری الکترونیکی در صنعت هتلداری

صفحه 52-71
حسین رضایی دولت آبادی؛ محمد شریفی تهرانی؛ محمد علی شفیعی عربی؛ کوروش اسفندیار

4.

ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه‌ی گردشگری مذهبی در ایران

صفحه 72-92
محمدرضا دهشیری

5.

بررسی نقش سرمایه اجتماعی شهروندان در جذب گردشگر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان ایلام)

صفحه 93-106
اسفندیار محمدی؛ فاطمه پورشاهانی؛ پاکزاد آزادخانی

6.

عوامل مؤثر برتمایل به پذیرش خدمات سیار از نظر گردشگران بر اساس مدل UTAUT (مطالعه‌ی موردی: شهر تهران)

صفحه 107-125
سید مجتبی محمود زاده؛ طاهره شیردل؛ فتاح میکائیلی

7.

گردشگری و مدیریت مصرف انرژی (مطالعه‌ی موردی: اقامتگاه های گردشگری استان مازندران)

صفحه 126-144
داود رضی؛ آزیتا اسفندیان؛ نرمین نیکدل

8.

بررسی نگرش صاحبان اقامتگاه‌های گردشگری نسبت به سیاست‌های مقابله با تغییر آب و هوا (مطالعه‌ی موردی: استان مازندران)

صفحه 145-163
غلامرضا خوش فر

9.

بررسی اثرات گردشگری در ارتقای توانمندی‌های اجتماعی و روان‌شناختی روستاییان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان مشگین‌شهر)

صفحه 164-182
وکیل حیدری ساربان

10.

بررسی آثارالگوی رفتارگردشگران برچگونگی رفتاراجتماعی شهروندان (مطالعه‌ی موردی: شهرهمدان)

صفحه 183-202
اسفندیار محمدی؛ اردشیر شیری؛ سهیلا حبیبیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب