1.

نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان

صفحه 13-28
حسین شکوهی فرد؛ محمدرضا آهنچیان؛ بختیار شعبانی ورکی؛ محمود سعیدی رضوانی

2.

پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان

صفحه 30-64
جمال سلیمی؛ آرش عبدی

3.

طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامه‌ریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 65-88
سیدمحمد میرکمالی؛ جواد پورکریمی؛ مقصود فراستخواه؛ مهدی نامداری پژمان

4.

طراحی الگوی صلاحیت حرفه‌ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی

صفحه 89-105
رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی

5.

ارزیابی کیفیت دوره‌های دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ

صفحه 106-130
حمیدرضا یزدانی؛ کیمیا نوریان؛ آرزو سلمانی

6.

نیازسنجی و تعیین دوره‌های آموزشی کارکنان واحد‌های آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی

صفحه 133-166
هدا رضایی میرقائد؛ رضا احمدی کهنعلی؛ علیرضا کوشکی جهرمی

7.

بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی)

صفحه 168-188
حسین فخاری؛ شهرام دادگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب