تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 479 |
تعداد مقالات | 4,665 |
تعداد مشاهده مقاله | 7,304,580 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,466,903 |
1. | نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان | |
صفحه 13-28 | ||
حسین شکوهی فرد؛ محمدرضا آهنچیان؛ بختیار شعبانی ورکی؛ محمود سعیدی رضوانی | ||
2. | پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان | |
صفحه 30-64 | ||
جمال سلیمی؛ آرش عبدی | ||
3. | طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 65-88 | ||
سیدمحمد میرکمالی؛ جواد پورکریمی؛ مقصود فراستخواه؛ مهدی نامداری پژمان | ||
4. | طراحی الگوی صلاحیت حرفهای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی | |
صفحه 89-105 | ||
رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی | ||
5. | ارزیابی کیفیت دورههای دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ | |
صفحه 106-130 | ||
حمیدرضا یزدانی؛ کیمیا نوریان؛ آرزو سلمانی | ||
6. | نیازسنجی و تعیین دورههای آموزشی کارکنان واحدهای آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی | |
صفحه 133-166 | ||
هدا رضایی میرقائد؛ رضا احمدی کهنعلی؛ علیرضا کوشکی جهرمی | ||
7. | بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارتهای حرفهای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) | |
صفحه 168-188 | ||
حسین فخاری؛ شهرام دادگر | ||