| تعداد نشریات | 31 |
| تعداد شمارهها | 520 |
| تعداد مقالات | 5,051 |
| تعداد مشاهده مقاله | 7,717,611 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,745,103 |
| 1. | نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان | |
| صفحه 13-28 | ||
| حسین شکوهی فرد؛ محمدرضا آهنچیان؛ بختیار شعبانی ورکی؛ محمود سعیدی رضوانی | ||
| 2. | پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان | |
| صفحه 30-64 | ||
| جمال سلیمی؛ آرش عبدی | ||
| 3. | طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 65-88 | ||
| سیدمحمد میرکمالی؛ جواد پورکریمی؛ مقصود فراستخواه؛ مهدی نامداری پژمان | ||
| 4. | طراحی الگوی صلاحیت حرفهای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی | |
| صفحه 89-105 | ||
| رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی | ||
| 5. | ارزیابی کیفیت دورههای دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ | |
| صفحه 106-130 | ||
| حمیدرضا یزدانی؛ کیمیا نوریان؛ آرزو سلمانی | ||
| 6. | نیازسنجی و تعیین دورههای آموزشی کارکنان واحدهای آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی | |
| صفحه 133-166 | ||
| هدا رضایی میرقائد؛ رضا احمدی کهنعلی؛ علیرضا کوشکی جهرمی | ||
| 7. | بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارتهای حرفهای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) | |
| صفحه 168-188 | ||
| حسین فخاری؛ شهرام دادگر | ||