1.

تأملی انتقادی بر سیاست‌ها و سازوکارهای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تناسب با موازین دانشگاه کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه فنی وحرفه‌ای)

صفحه 1-29
سمیه محمدی زاد؛ نعمت اله عزیزی؛ ابراهیم صالحی عمران

2.

واکاوی عوامل مؤثر بر وضعیت تحصیلی داوطلبان کنکور با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون

صفحه 20-42
غلامرضا شمس مورکانی؛ زهرا معارفوند؛ جلیل فتح آبادی

3.

تحلیل نابرابری فضایی شاخص‌های آموزشی در استان‌های ایران و شناسایی عوامل کلیدی مرتبط با آن با رویکرد توسعه پایدار

صفحه 56-81
کیومرث ایراندوست؛ حبیب سلیمانی

4.

ارزیابی نابرابری شاخص آموزشی در منطقه اورامانات استان کرمانشاه

صفحه 81-102
حسین نظم فر؛ چنور محمدی

5.

بررسی سهم واسطه گری پرسه زنی سایبری در روابط بین کیفیت نظارت و راهنمایی استاد راهنما و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دکتری

صفحه 96-111
الهام حیدری؛ رحمت اله مرزوقی

6.

تحلیل کیفیت نظام آموزش عالی ایران بر اساس موازین رتبه‌بندی‌های جهانی: رهیافت‌هایی برای برنامه‌ریزان آموزش عالی

صفحه 121-151
عاطفه ریگی؛ نعمت اله عزیزی؛ عبدالوهاب پورقاز

7.

طراحی الگوی انتخاب رشته‌-محل داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی برق

صفحه 149-180
ابوالقاسم نادری روشناوند؛ ابراهیم خدایی؛ جعفر عبادی؛ مرتضی فیروز آبادی

8.

ارائه الگوی استراتژی‌های توسعه منابع انسانی در عصر انقلاب صنعتی چهارم در شرکت‌های شیمیایی مستقر در شهرک‌های صنعتی شهر اهواز

صفحه 177-202
زهرا هیبت اله پور؛ یدا.. مهرعلی زاده؛ غلامحسین برکت؛ ماریا نصیری

9.

مطالعه مفهوم و ابعاد شهروندی دانشگاهی در نظام آموزش عالی ایران؛ دلالتهایی در برنامه ریزی آموزشی

صفحه 203-2039
لطف اله ساعد موچشی؛ جمال سلیمی؛ نعمت اله عزیزی

10.

طراحی و ساخت مقیاس سواد اطلاعاتی دانشجویان رشته روانشناسی ضرورتی برای نیاز سنجی‌های آموزشی

صفحه 229-245
سهیلا هاشمی؛ عباس اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب