1.

تبیین نقش مولفه‌های موثر بر توسعه گردشگری اجتماع محور (مطالعه موردی: روستاهای استان گیلان)

صفحه 1-27
سیده فاطمه امامی؛ علیرضا دربان آستانه؛ محمد رضا رضوانی؛ مجتبی قدیری

2.

ارزیابی منظر شهری به‌منظور تبیین برند گردشگری شهر نمونه موردمطالعه کلان‌شهر اصفهان

صفحه 28-47
فریبا وحیدزادگان؛ علی زنگی آبادی

3.

بررسی الگوهای ذهنی خبرگان در مواجهه با اکوتوریسم پساکرونا با استفاده از روش‌شناسی کیو

صفحه 48-72
سید علیقلی روشن؛ باقر کرد؛ فرحناز آهنگ؛ مسعود آفرین‌فر؛ حسن غفاری

4.

بررسی و سنجش اثر ابعاد حس لذت بر قصد رفتاری گردشگران در مناطق روستایی و عشایری شهرستان کلیبر

صفحه 73-97
حسین کریم زاده؛ ابوالفضل قنبری؛ سمیرا هاشمی امین

5.

شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای ارتقاء کسب‌وکارهای گردشگری و مهمان‌نوازی در پساکرونا

صفحه 103-127
مسلم باقری؛ علی اصغر مباشری؛ امین نیکبخت

6.

تبیین مدل ساختاری برند گردشگری شهری با تأکید بر مؤلفه‌های برندسازی (مطالعه موردی شهداد)

صفحه 128-147
بهنام نظری زاده؛ سیدعلی الحسینی المدرسی؛ مصطفی خبازی؛ سعیده مؤیدفر

7.

منطق تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت هتلداری در نوسانات اقتصادی با تمرکز بر رویکردهای تصمیم‌گیری کارآفرینانه

صفحه 148-169
سیدسعید میرواحدی؛ رئوف زندی؛ اسماعیل قادری

8.

مکانیابی مناطق مستعد توسعه گردشگری سلامت استان مازندران به روش تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)

صفحه 170-193
سید علی سیدیان؛ ریحانه یعقوبی؛ مهدی رمضان زاده لسبوئی

9.

بررسی شاخص های صلاحیت در متقاضیان بهره برداری ازتاسیسات گردشگری ( مورد مطالعه : ابنیه تاریخی – فرهنگی ایران )

صفحه 194-218
سیدمحمدتقی میردامادنجف آبادی؛ علی اصغر شالبافیان؛ لیلا وثوقی

10.

طراحی و تبیین الگوی کسب و کارهای گردشگری با رویکرد توسعه پایدار

صفحه 219-244
علی طیبی؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ محمد تقی امینی؛ یزدان شیرمحمدی

11.

شناسایی پیشران‌های کلیدی گردشگری شهر سرعین

صفحه 249-272
منصور رحمتی؛ اصغر پاشازاده

12.

بررسی چگونگی اثرگذاری مؤلفه‌های مؤثر در توسعه گردشگری ایران

صفحه 269-287
پویا دولابی؛ پرستو عشرتی؛ محمد مطلبی

13.

مدل جامع توسعه پایدار گردشگری جمهوری اسلامی ایران

صفحه 288-316
مریم صداقت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب