1.

راهنمای خط مشی‌گذاری آموزشی سرمایه انسانی: یک تحلیل اهمیت –عملکرد برای ایران

صفحه 1-22
بهاره ماه بانوئی؛ علی اصغر پورعزت

2.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی دانشگاه تحول‌گرا؛ پیشایندها، فرایندها و پسایندها (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان)

صفحه 23-39
ثریا جباری؛ مهدی معینی کیا؛ عادل زاهد بابلان؛ حسین تقوی

3.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی

صفحه 40-57
حمیدرضا کمالی اردکانی؛ سیروس منصوری؛ مصطفی مروتی شریف آیاد؛ عباس محسنی

4.

بازخوانی سازه های ارتباط دانشگاه - صنعت - دولت و بررسی وضعیت آن در دفاتر ارتباط با صنعت (مورد پردیس فنی دانشگاه صنعتی اصفهان)

صفحه 58-75
شهربانو خشکاب؛ خدایار ابیلی

5.

آسیب‌شناسی نظام سیاست‌گذاری آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 76-101
سید سعید نجیبی؛ اباصلت خراسانی

6.

ارزیابی برنامه آموزشی رشته معماری در دوره کارشناسی براساس مؤلفه تطبیق با بازار کار (با تأکید بر طرح‌های شماتیک به‌عنوان یکی از فازهای فرآیند طراحی)

صفحه 103-115
جواد گودینی؛ اسحاق رضازاده

7.

برنامه‌ریزی توسعه سیستم مدیریت عملکرد سازمان آموزش و پرورش با تکنیک سناریونگاری

صفحه 117-136
مقدسه موسی زاده موسوی؛ اسداله مهرآرا؛ مسعود یوسف زاده؛ عین الله دیری

8.

واکاوی کاربردهای تحلیل هزینه-اثربخشی در تصمیم گیریها و سیاستگذاریهای آموزشی

صفحه 137-152
ابوالقاسم نادری روشناوند

9.

دانش آموزان حاشیه نشین و آموزش های مجازی (مورد مطالعه شهر شیراز)

صفحه 153-167
پری مشایخ؛ سارا نصیری جرمشتی

10.

کاربرد اقدام پژوهی در نظام آموزش عالی ( مطالعه موردی طرح دولت دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع))

صفحه 167-181
علی اصغر سعدآبادی؛ فهیمه آزموده؛ کیارش فرتاش

11.

طراحی و ارزیابی الگوی توسعه سرمایه انسانی نقش‌های گروهی و سازمانی اعضای هیأت علمی (رویکرد آمیخته)

صفحه 183-198
شهربانو خشکاب

12.

بررسی تاثیر شایستگی‌های مدیران بر استراتژی‌های حل تعارض در دانشگاه علوم پزشکی بابل

صفحه 199-212
محبوبه عرب کلمری؛ محمود یحیی زاده فر؛ ندا طهماسبی روشن؛ محسن رزاقی اوجی تالار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب