1.

تحلیل فضایی شاخص‌های برند گردشگری مقصد در سکونتگاه‌های روستایی (مطالعه موردی: شهرستان زبرخان)

علی‌اکبر عنابستانی؛ الهه تجویدی؛ سارا فضلی

2.

فراترکیب محدودیت‌های سفر: طبقه‌بندی و تأثیرات

محمد غفاری؛ شقایق دلیر

3.

مقایسه تطبیقی ساختار سازمانی گردشگری ایران و ایتالیا و آسیب شناسی این ساختار در ایران

مینا خزائی علی آباد؛ منوچهر جهانیان

4.

تأثیر رهبری فراگیر سبز بر مشارکت کاری سبز با نقش میانجی انگیزه درونی سبز در هتل‌های شهر اصفهان

عباس قائدامینی هارونی؛ مهسان همتی زاده

5.

نگاشت مفهومی پیشایندهای رضایت مشتریان کارافزار اقامت 24: کاربست روش دیمتل

مجتبی پورسلیمی؛ قاسم اسلامی؛ سیمین غلامیان قوژدی؛ زینب حیدری

6.

تبیین وضعیت و عوامل موثر در توسعه کسب و کارهای مرتبط با صنایع دستی؛مطالعه موردی: شهر اصفهان

حجت صادقی؛ مینا علی حسن؛ زهرا قضاوی؛ فرنوش احمدپور؛ الناز ربیعی

7.

مدل سازی روابط بین انگیزه های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم)

منا سادات؛ محمد حسین ایمانی خوشخو

8.

توسعه گردشگری پایدار در مناطق کوهستانی و جنگلی با بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال (مطالعه موردی: تبریز)

سید کمال صادقی؛ حسین علی شیاع

9.

تبیین نقش محتوای دیجیتال در شکل گیری نیات رفتاری گردشگران بالقوه با میانجیگری تصویرسازی ذهنی و غرقگی در مقصدهای ژئوتوریستی

هلیا حسین زاده؛ سجاد فردوسی

10.

کسب حمایت و وفاداری به برند در مسافران هتل های پنچ ستاره : بررسی تاثیر ارزش ، هویت و درگیری ذهنی مشتریان نسبت به برند

محسن رجب زاده؛ الهه ناصری نژاد؛ امین رضا باقری؛ غلامرضا علی میرزائی

11.

تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران)

جعفر بهاری؛ سمیرا محمدی

12.

ارزیابی و تحلیل توسعه گردشگری با تاکید بر منظر روستایی (مطالعه موردی: مناطق روستایی شهرستان کاشان)

احمد حجاریان؛ حمید برقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب