1.

تحلیل فضایی شاخص‌های برند گردشگری مقصد در سکونت‌گاه‌های روستایی(مطالعۀ موردی: شهرستان زبرخان)

صفحه 7-35
علی‌اکبر عنابستانی؛ الهه تجویدی؛ سارا فضلی

2.

فراترکیب محدودیت‌های سفر: طبقه‌بندی و تأثیرات

صفحه 37-62
محمد غفاری؛ شقایق دلیر

3.

مقایسۀ تطبیقی ساختار سازمانی گردشگری ایران و ایتالیا و آسیب‌شناسی این ساختار در ایران

صفحه 63-88
مینا خزائی علی آباد؛ منوچهر جهانیان

4.

نگاشت مفهومی پیشایندهای رضایت مشتریان کارافزار اقامت 24: کاربست روش دیمتل

صفحه 89-111
مجتبی پورسلیمی؛ قاسم اسلامی؛ سیمین غلامیان قوژدی؛ زینب حیدری

5.

تأثیر رهبری فراگیر سبز بر مشارکت کاری سبز با نقش میانجی انگیزۀ درونی سبز در هتل‌های شهر اصفهان

صفحه 113-137
عباس قائدامینی هارونی؛ مهسان همتی زاده

6.

تبیین وضعیت و عوامل مؤثر در توسعۀ کسبوکارهای مرتبط با صنایع دستی (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)

صفحه 139-157
حجت صادقی؛ مینا علی حسن؛ زهرا قضاوی؛ فرنوش احمدپور؛ الناز ربیعی

7.

مدل‌سازی روابط بین انگیزه‌های سفر، رضایت و وفاداری در گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: استان قم)

صفحه 159-176
منا سادات؛ محمد حسین ایمانی خوشخو

8.

توسعۀ گردشگری پایدار در مناطق کوهستانی و جنگلی با بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال (مطالعۀ موردی: تبریز)

صفحه 177-194
سید کمال صادقی؛ حسین علی شیاع

9.

تبیین نقش محتوای دیجیتال در شکل‌گیری نیات رفتاری گردشگران بالقوه با میانجی‌گری تصویرسازی ذهنی و غرقگی در مقصدهای ژئوتوریستی

صفحه 195-222
هلیا حسین زاده؛ سجاد فردوسی

10.

کسب حمایت و وفاداری به برند در مسافران هتل‌های پنج ستاره: بررسی تأثیر ارزش، هویت و درگیری ذهنی مشتریان نسبت به برند

صفحه 223-241
محسن رجب زاده؛ الهه ناصری نژاد؛ امین رضا باقری؛ غلامرضا علی میرزائی

11.

تحلیل نقش گردشگری مذهبی در مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور ایران)

صفحه 243-262
جعفر بهاری؛ سمیرا محمدی

12.

ارزیابی و تحلیل توسعۀ گردشگری با تأکید بر منظر روستایی (مطالعۀ موردی: مناطق روستایی شهرستان کاشان)

صفحه 263-283
احمد حجاریان؛ حمید برقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب