1.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی کارآمد و سازگار حفظ و ارتقای بهره وری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 3-30
محمد عظیمی؛ سید محمد سیدکلان؛ علی باقر طاهری نیا

2.

طراحی الگوی بین المللی سازی نظام آموزش عالی با تاکید بر پژوهش‌های دانشگاهی

صفحه 31-49
ابراهیم طاهری نمهیل؛ زهرا رستمی برندق؛ علی طاهری نمهیل

3.

ارزیابی نرخ بازده آموزش کارمندان بخش دولتی و غیردولتی

صفحه 50-71
سید امین منصوری؛ سید مرتضی افقه؛ محمدعامر محمدی

4.

ارائه الگوی بهبود کیفیت تعامل استاد و دانشجو در سامانه آموزش مجازی دانشگاه‌ها

صفحه 72-91
اکبر گلدسته؛ شاهین همایون آریا؛ فاطمه غفوری

5.

شناسایی موانع عدم تحقق برنامه‌ راهبردی دانشگاه و ارائه راهکارهای مناسب (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس)

صفحه 92-123
طاهره حسینی؛ محمد حسنی؛ بهناز مهاجران

6.

چارچوبی برای فهم مسئله‌مندی اجتماع علمی اعضای هیئت‌علمی در آموزش عالی ایران

صفحه 124-147
آرمیتا قربان شیرودی؛ محمد یمنی دوزی سرخابی؛ اباصلت خراسانی؛ اسماعیل جعفری

7.

مطالعه برنامه‌های آموزشی حوزه‌های علو م پایه، مهندسی، اجتماعی و انسانی بر مبنای رویکرد پیوندیافته

صفحه 148-174
عبدالله عزیزی؛ جمال سلیمی

8.

واکاوی مؤلفه‌های مؤثر بر بهبود کیفیت آموزش طراحی معماری به هنرجویان هنرستان‌ها

صفحه 175-205
زینب مقدس؛ آزاده شاهچراغی؛ حسین ذبیحی

9.

مطالعۀ کیفی وضعیت آموزش مناطق محروم با تأکید بر مقطع ابتدایی

صفحه 206-231
جواد شیرکرمی؛ علیرضا فقیهی؛ مژگان محمدی نائینی

10.

شناسایی و آسیب شناسی وضعیت مولفه‏ های نظام فن شناسی آموزشی در دانشگاه ایلام با تاکید بر برنامه‏ ریزی آموزشی

صفحه 232-252
اکبر صیدمرادی؛ مسعود برادران؛ محمد باقر آرایش

11.

بازکاوی ساختار برنامۀ آموزشی و سازمانی دانشگاه با توسل به تئوری سازمان یادگیرندۀ پیتر سنگه

صفحه 253-271
جمال بارخدا؛ فرشته حیدری؛ رقیه نصرتی سرایدشتی

12.

مکان یابی بهینۀ مراکز آموزشی با استفاده از روش سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و سلسله مراتبی (AHP)

صفحه 272-290
محمد بافقی زاده؛ عبدالنبی شریفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب