1.

ساماندهی آموزش‌های عالی مهارتی: ادغام و تجمیع دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی

صفحه 3-27
ابراهیم صالحی عمران

2.

تدوین و اعتبارسنجی اصول طراحی فضاهای آموزشی برای دوره ابتدایی

صفحه 28-45
سعید شاه حسینی؛ عاطفه خیراندیش

3.

سنتزپژوهی موانع انتقال یادگیری در آموزش‌های سازمانی؛ مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی آموزشی در سازمان

صفحه 46-66
سیروس منصوری؛ فاطمه سادات جنید

4.

طراحی محیط و برنامه‌های آموزش سلامت‌محور در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان

صفحه 67-91
مرتضی همایون نیا فیروزجاه؛ محمد آرزم؛ کتایون حمیدی زاده

5.

از رویارویی غیر منتظره با هوش مصنوعی در کلاس دانشگاه تا اندیشه‌ورزی ژرف درباره حضور روزافزون آن در آموزش عالی

صفحه 92-111
احمد بنی اسدی

6.

برنامه ریزی آموزشی در دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر انتظارات دانشجویان

صفحه 112-132
زهره صانعی مهری؛ زهره نادر پور

7.

چالش‌های کلاس‌های چندپایه از منظر برنامه‌ریزی آموزشی: شناسایی ابعاد و برازش الگو

صفحه 133-158
مهدی نامداری پژمان؛ خسرو نظری

8.

چالش‌های فرا روی معلمان مهارت‌آموز و ارائه راهکار براساس تجارب زیسته آن‌ها

صفحه 159-190
مظهر بابائی

9.

تدوین راهبردهای تغییر نظام آموزش عالی در ایران: رشته حسابداری

صفحه 191-215
فریبا حبیبی کیلک؛ فرشید خیراللهی؛ امید محمودی خوشرو

10.

چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از رویکرد علم شهروندی در برنامه‌ریزی آموزشی

صفحه 216-236
حسین نریمانی؛ صدیقه عموزاده آرایی؛ فاطمه‌زهرا نریمانی؛ سیدرضا حمیدایی کشتلی

11.

استلزامات معلمی در عصر دیجیتال: واکاوی شایستگی‌های ضروری تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با برنامه آموزشی در بستر آموزش مجازی

صفحه 237-255
عیسی برقی؛ امین پروری؛ مهدیه روحی

12.

نقش برنامه ریزی آموزشی در رفتار صرفه جویی آب دانش آموزان براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده

صفحه 256-274
زهرا پازوکی نژاد؛ صادق صالحی؛ علی اصغر فیروزجاییان

13.

ارائه‌ی مدل سرمایه اجتماعی تعالی محور در آموزش متوسطه با رویکرد فرا ترکیب

صفحه 275-300
عادل زاهد بابلان؛ ملیحه فتحی جناقرد؛ حسین تقوی؛ علی خالق خواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب